Om ett dygn är det över!

Då har jag kört mitt ”nypremiärpass” på gymmet. Då vet jag om jag kom ihåg koreografin, om jag lyckades hålla tiden och inte dra över, om jag fick fram något vettigt i micken och om deltagarna är nöjda eller inte.

Jag är en sån där jobbigt hurtig instruktör i BodyPump och har haft uppehåll sen i april eftersom jag rök på en lunginflammation och tvingades vila. Jag kunde inte prata samtidigt som jag tränade och fick nästan som astmaanfall under passen. Då bestämde jag mig för att ta ett uppehåll och vila ut kroppen ordentligt.

Men nu är det alltså dags att köra igång igen. Varje onsdag kl. 18.30 ska jag pressa deltagarna till att köra skiten ur sig! Jag tänkte köra en blandskiva, med gamla låtar från när jag började instruera år 2000. Många av våra nya kunder har ju aldrig kört de låtarna, så det ska bli kul att höra vad de tycker.

Så imorgon får ni hålla tummarna! Trots att jag alltså instruerat i ca 7 år är jag dödligt nervös inför passen. Och särskilt nu när det var 4 månader sen jag stod där…

Uppdatering: Jag var precis inne och kollade gymmets hemsida och såg att mitt pass var precis fullbokat. Det finns inte ens reservplatser kvar… Nu blir jag ju ännu mer nervös… Vad har jag gett mig in på?! Varför kan jag aldrig bara nöja mig med att bara vara deltagare i lugn och ro?!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. johannapannan

     /  14 augusti, 2007

    kommer att bli superduper!!Jag ska med börja.. och jag har haft uppehåll i *räknar* 6 terminer. AAHAHAHAHAH

    Svara
  2. lise

     /  15 augusti, 2007

    Åh jag älskar Bodypump! Det är de jobbigt hurtiga och positiva ledarna som är de bästa :)By the way, det gick superbra på spinningpasset igår – I’m back on track! 😉

    Svara
  3. *Malin*

     /  15 augusti, 2007

    Johanna – ojojoj, 6 terminer. Då kommer du verkligen att vara helt hög efter passet! 🙂 Jag är helt uppe i det blå just nu. Det är ju så kulkulkul!!!Lise – kul! BodyPump är verkligen så extremt roligt. Gött att du kommit igång nu! Jag tänkte köra igång med lite spinning nu också för det har mest varit styrekpass under sommaren.

    Svara

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*