Igår var de där!

Varje onsdag kväll har jag ju BodyPumppass på mitt gym. Veckorna innan jul blev det färre och färre deltagare och till slut var det bara jag och stammisarna kvar som körde. Tråkigt, för det är ju alltid roligare med mycket folk, men samtidigt går ju också allt så mycket smidigare om man är färre deltagare.

Men igår var alla tillbaka igen! Och en del nya som kanske gett nyårslöften att börja träna. Eller som en av mina stammisar sa innan passet: vänta till slutet av februari, då är det bara vi kvar. Då blir det som vanligt igen. Men det får vi inte hoppas!

Har du gett i nyårslöfte att börja träna i år eller att träna mer/oftare?

Alternativ:
Ja, att starta
Ja, oftare
Nej
pollcode.com free polls
Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Kerstin

     /  3 januari, 2008

    BodyPump är ju såååå roligt. Jag tränade det mycket innan barnen kom. Nu har jag svårt att komma iväg på några pass. Eftersom jag pendlar ca 5 mil till jobbet så är det inte så mycket tid kvar till träning under kvällarna. Försöker dock att promenera mycket.//Kerstinhttp://designk.blogspot.com

    Svara
  2. Fröken J

     /  4 januari, 2008

    Mitt nyårslöfte är att springa tjejmilen – framför allt för att det är kul, men också för att få ett konkret mål med min träning. Har inte gillat att springa förut, (har alltid fått så ont i knäna/benen), men så köpte jag ett par riktiga joggingskor – vilken skillad! (och så snodde jag makens mp3-spelare). Vips var det kul!

    Svara
  3. *Malin*

     /  4 januari, 2008

    Kerstin – BP är grymt kul verkligen! Pendling tar mkt värdefull tid, pendlar själv 4 mil till jobbet och man är rätt trött när man kommer hem, tyvärr.Fröken j – åh, blir lite avis. Själv är jag urkass på att springa. Försöker starta igång att bli en löpare lite då och då, men min kropp är inte byggd för det. Jag är mer styrketräningstypen. 🙂

    Svara

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*