Bly i benen

Idag hade vi öppet hus på gymmet, dvs alla fick komma dit och gratisträna och köpa kort till förmånliga priser. Tyvärr var det inte så mycket nya människor på passen ändå. Det var många som nappade på erbjudandet att köpa 2 träningspass till priset av 1, men de gick bara dit och köpte kort och sen hem igen utan att träna. De kanske tänker att de börjar på måndag som alla andra alltid tänker.

Jag höll i alla fall BodyPump och körde alldeles för hårt. Jag fattar inte hur jag tänker? Efter passet hade jag bokat in mig på spinning, kondition, och då borde man kanske tänka på att köra lite lugnare på just benen så att man orkar spinna sen. Men icke då. Så fort jag kopplar in micken så är det bara järnet som gäller. Och det fick jag lida för på spinningen. Herrejösses vad benen var trötta redan efter 2 låtar. Det var som bly i benen och då var det bara uppvärmningen… Men skam den som ger sig. Det var bara att bita ihop och trampa på och sen försvann allt bly och det flöt på bra resten av passet. Men jag var rätt trött när jag skulle åka hem sen.

Och när jag kom hem från gymmet var maken hemma igen. Han har varit i Gbg hos sin bror för att fira tredje brodern som fyllde 40 för ett tag sen. Eftersom han inte hade sett Melodifestvialen blev jag sittandes i tv-soffan med honom och såg slutet igen. Jag ville gärna se lilla Björn igen. Och tänk, det var precis lika roligt idag! Även om min man också skrattar åt honom verkar det ändå inte riktigt som om han har förstått det här med Björn. Man måste nog vara tjej för att verkligen förstå det där…

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Camilla

     /  3 mars, 2008

    Det hjälper inte att bara vara tjej. Det måste vara någon annan parameter som jag saknar för jag tycker inte heller att Björn är så himla rolig som alla säger. Jag håller mig till Gardell.

    Svara
  2. Lena

     /  3 mars, 2008

    Jag förstår din kärlek till lilla Björn, jag är nog också lite kär i honom, han är så fantastiskt rolig. Gud så jag skrattade i lördags. Björn är som sagt bäst

    Svara
  3. *Malin*

     /  3 mars, 2008

    Camilla – och jag har aldrig riktigt förstått grejen med Gardell så de kankse tilltalar helt olika personer?Lena – vi kan dela på honom, det är ok för min del. 🙂

    Svara

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Nu är det dags! Hej då köket! Vattnet är avstängt, skåpen tomma och i kväll flyttar vi ut matbordet och börjar riva. I helgen är det jobba, jobba, jobba som gäller. 💪🏻
Hej då grönt kakel, dörrar som inte går att stänga, trasiga luckor, gammalt plastgolv! Och välkommen vårt nya fina kök! 😍 My god som jag längtar efter lådor som man faktiskt får plats med saker i. Att kunna lägga en ballongvisp i en låda utan att lådan då fastnar. Eller att slippa ställa grytor på snedden. Eller helt enkelt bara att kunna STÄNGA skåpsluckorna. 👍🏻
#hejdåköket En promenad runt byn på isbelagda gator och minusgrader. Och nu börjar isen krypa fram och lägga sitt täcke över sjön. ❄️ Jag tog en pw runt byn och runt Kyrksjön. Så fantastiskt vackert när sjön ligger spegelblank och man nästan inte ser vad som är sjö och vad som är himmel. Och från andra sidan sjön tronade kyrkan och klockstapeln så vackert. ❤️
#fiftyshadesof_nature Svåra beslut framför oss. Ska Embla gå på IES eller inte? 🤷🏼‍♀️
Efter att ha varit på Öppet hus där i dag känner jag mig mer förvirrad än innan.
Ja? Nej?
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*