Lyckat!

Det var i alla fall var de sa, deltagarna på mitt nya pass:Kombipasset med 30 min BodyPump och sedan 30 min spinning. Lite panik fick jag dock när jag märkte att hälften av deltagarna aldrig någonsin testat BodyPump… Mtp hur tight med tid vi har hinner jag inte visa så mycket teknik. De hade aldrig kört spinning heller så det var bara att vara ännu mer supermegaeffektiv än vad jag planerat att vara. Men jag fixade det! Och jag tror att jag tom hann le mot dem då och då trots stresskänslorna inombords. Spinningen hade jag ju planerat rätt tufft eftersom jag tänkte mig vana pumpare och spinnare som vill ha en utmaning. Jag fick säga flera gånger att man kör efter egen ork och får sätta sig ner när man inte orkar. Jag vill ju helst stå så mycket som möjligt när jag spinner, gärna tunga backar i trean… Hmm… Stackars deltagare. 😉

Jag bad dem att ge mig en massa feedback och verkligen säga vad de tyckte och jag tror faktiskt att alla sa något och de var överens om att det var effektivt och skönt och en del vana spinnare tyckte att mina 30 min var lika effektiva som ett normalt spinningpass… Oooops…

Men vet ni vad det bästa av allt var? Jag fick beröm för musiken!!! Jippi!!! Så många timmars research jag lagt ner på att hitta den absolut rätta musiken med rätta trycket. Härligt! Och jodå, jag tog till mig av en del av era tips också. Men framför allt kände jag att ska jag köra spinning ska det vara jag över passet. Jag kan inte fejka och ha musik som jag egentligen inte gillar. Jag tror att det märks om det inte är äkta. Som passet är nu är det verkligen jag.

Och nu har jag värsta adrenalinkicken och skulle behöva ut och springa eller något för att bli av med all överskottsenergi. Äh, det går nog över snart. Om jag sitter (förlåt, ligger menar jag) framför datorn en stund så går nog pulsen ner snart.

  

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Åh vad roligt! Himla kul att det gick så bra och att alla gav dig feedback.

    Svara
  2. Kul att det funkade så bra!! Det är väldigt poppis även här!

    Helt rätt, man måste välja musik som passar en själv, annars tror jag inte man kan inspirera sina motionärer!

    Svara
  3. Ja, jag är dönöjd med premiären. Men jag kommer ju få veta hur de egentligen tyckte from nästa vecka. Kommer det inget folk då så är det ju inget bra betyg…

    Svara

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Nu är det dags! Hej då köket! Vattnet är avstängt, skåpen tomma och i kväll flyttar vi ut matbordet och börjar riva. I helgen är det jobba, jobba, jobba som gäller. 💪🏻
Hej då grönt kakel, dörrar som inte går att stänga, trasiga luckor, gammalt plastgolv! Och välkommen vårt nya fina kök! 😍 My god som jag längtar efter lådor som man faktiskt får plats med saker i. Att kunna lägga en ballongvisp i en låda utan att lådan då fastnar. Eller att slippa ställa grytor på snedden. Eller helt enkelt bara att kunna STÄNGA skåpsluckorna. 👍🏻
#hejdåköket En promenad runt byn på isbelagda gator och minusgrader. Och nu börjar isen krypa fram och lägga sitt täcke över sjön. ❄️ Jag tog en pw runt byn och runt Kyrksjön. Så fantastiskt vackert när sjön ligger spegelblank och man nästan inte ser vad som är sjö och vad som är himmel. Och från andra sidan sjön tronade kyrkan och klockstapeln så vackert. ❤️
#fiftyshadesof_nature Svåra beslut framför oss. Ska Embla gå på IES eller inte? 🤷🏼‍♀️
Efter att ha varit på Öppet hus där i dag känner jag mig mer förvirrad än innan.
Ja? Nej?
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*