Tips om träning!

Jag fick ett mail från Linus Johansson, vars bok om Kettlebells jag recenserade här för ett tag sedan. Han hade hittat min recension och ville tipsa mig om hans nya sida dinträning, som fortfarande är under uppbyggnad. Där kan man registrera sig gratis och sedan se övningar för specifika muskelgrupper, eller utifrån vad det är man vill träna (t.ex. styrka, energi). Otroligt bra bilder med rörelse och tydliga kroppsbilder över vilken muskel det man är man tränar. Man kan också spara dessa övningar på sin egen sida för att på så sätt sätta ihop ett eget program.

Jag blev mycket imponerad över sidan! På andra sidor är det ofta svårt att se hur övningen ska utföras, eller är det för lite text, men på den här sidan är det tydligt, informativt och dessutom markerat vilken svårighetsgrad. Perfa! Sidan är ju fortfarande under uppbyggnad, men den har stor potential att bli riktigt bra. Jag hittade flera nya övningar att testa! Det bästa är att det är många övningar som man lätt kan köra hemma. Man kan söka på övningar för ett viss träningsredskap, t.ex. kettlebells, men man kan också hitta övningar som inte kräver redskap.

Gå in och kolla!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*