Mitt lilla paradis

Nej, livet är inte alltid ett paradis. Men för mig är min lilla familj mitt paradis. Där hämtar jag kraft och energi, där får jag kärlek och värme. Paradise is where love dwells. Så sant, så sant.

Den här bloggen blir den privata delen, här kan jag babbla och bubbla om allt i livet som inte handlar om böcker. För mig själv och för er som vill följa mig även privat. Och jag hoppas att ni ska kommentera och tycka till om mina inlägg. Det är roligt med kommentarer! 😀 Och om ni har följt med hit från min andra blogg, numera bokbloggen, skriv gärna en kommentar och säg hej. Det vore kul!

Allt är överfört hit från den andra bloggen, därför finns även era tidigare kommentarer med här. Designen är ny, och det finns fortfarande en del kvar att fixa lite med. Jag har inte hunnit skriva så mycket privat den senaste veckan som jag hade önskat. Mini har varit (och är) inne i en extremt jobbig period och jag får utnyttja tiden när hon har somnat på kvällen till att skriva och läsa andra bloggar. Läsa hinner jag göra en del när jag ammar, men att skriva och amma tillhör inte de färdigheter jag ännu har lärt mig. Det kommer kanske med barn fyra eller så?!

Sååå… Välkomna hit, till mitt lilla paradis! 😀

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

8 kommentarer

  1. Halloj!! Jag hoppar med över hit då böcker o jag inte är så stora vänner!! Hoppas ni har det bra!

    Svara
    • Då passar du bättre här. 🙂

      Vi har det baar bra – hoppas allt är bra med din familj också.
      Kram, kram

      Svara
  2. Lena

     /  29 augusti, 2011

    Jag läser gärna på båda ställena! =)
    /Lena

    Svara
  3. Tittar så klart in här också!
    Förmågan att amma och skrva kommer redan med andra barnet 😉

    Svara
    • Hahaha… Då kanske jag lyckas redan med nästa barn (när det nu blir…). 🙂 Nu är det definitivt helt omöjligt.

      Svara
  4. Pyret

     /  29 augusti, 2011

    Klart vi är med! Du skriver ju så bra och roligt! Kul att följa Mini och familjen oxå :-)) Hoppas allt är bra med er! Kram

    Svara
    • Tack, och roligt att ni följer med!

      Hoppas allt är bra med er också och att ni får en härlig resa till Kreta.
      Kram, kram

      Svara

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*