”Ni är ju bara för tråkiga helt enkelt”

Tisdag förmiddag: Mini och jag var på babyträff. De första 20 minuterna var det sång och lek, sedan gjorde vi hand- och fotavtryck i gips. Mini lekte och tyckte allt var kul. I slutet satt vi mammor och pratade i sisådär någon timme eller så. Mini somnade i min famn.

Torsdag förmiddag: Mini och jag var på baby-rytmik. Sång och lek första halvtimmen. Mini tyckte allt var kul. Sedan mammaprat i sisådär en timme eller så. Mini somnade i min famn.

Slutsats. Sång och lek är roligt. Mammaprat är sååå tråkigt.

Jaha. JAG hade väldigt trevligt i allafall.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Det uppstod ett fel när bilder skulle hämtas från Instagram. Ett nytt försök kommer att göras om några minuter.

  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*