Ihopslagning

Från och med nu slår jag ihop den här bloggen med fotobloggen. Eller rättare sagt: jag skrotar fotobloggen och kör i stället både text och foton här i stället. Vad tror ni om det?

Jag saknar fotandet ända in i själen. Det har saknats lust, tid, inspiration och ork att ge mig ut och fota. Jag antar att det är helt normalt att man tappar lite (lite?!) ork när man nyss fått barn. Men nu börjar jag känna att det nästan kryper i hela kroppen av lust att få fota, testa lite nytt, bearbeta bilder – allt som hör fotande till.

Jag och kameran har en dejt i helgen. En riktig dejt ska det bli. Vi får se vad det leder till.

Bilden här ovan föreställer T och Mini, när hon var 1 månad gammal.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Kul med ihopslagningen. Jag har missat fotobloggen lite. Så här blir det lättare, Du har bestämt dig för att blogga Mini öppet utan lösenord alltså (undrar hon nyfiket)?
    Vackra bilder finns här hursomhelst.

    Svara
  2. Jag startade den för att jag var med i så många olika fotoutmaningar ett tag, coh det blev så rörigt att ha alla bilder, bokrecensioner samt annat i en enda blogg så jag spittade den. Nu när jag har satt böckerna för sig blev det i stället för mkt med tre bloggar. 🙂 Två räcker bra…

    Ja, jag har funderat MASSOR fram och tillbaka. Jag har t.o.m. funderat på att skaffa egen domän för att kunna göra lite mer av bloggen så att säga. Men jag funderar fortfarande. Och jag tänker testa att blogga öppet med Mini (till viss del!) ett tag för att se hur det känns. Flera av de bloggar jag läser bloggar så öppet och personligt och det är så himla roligt att få följa och läsa om dem, så jag började fundera på varför jag gjorde som jag gjorde. Varför jag bloggade under lösen t.ex.

    Tack! 😀

    Svara

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*