Eftersom ett gott skratt förlänger livet

Det sägs ju så i alla fall. Att ett gott skratt förlänger livet. Och med tanke på att jag skrattade så tårarna sprutade i går kväll, lade jag nog många år till mitt liv. För i går hittade jag en sådan hysteriskt rolig länk på en kompis fejan-sida. Och där blev jag sittandes, läsandes, skrattandes, gråtandes. Jag skulle egentligen ha gått och lagt mig, men jag kunde bara inte sluta läsa.

Vill ni också få ett gott skratt? Kolla då in den här sidan (missa inte att det finns en fortsättning länkad i slutet av sidan). Och jag säger bara det – när man skickar sms måste man dubbelkolla, trippelkolla, att det man skickar iväg är samma som man tänkte skicka iväg. Annars kan det lätt bli … eh… lite fel.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*