Fototriss – ränderna går aldrig ur

Veckans tema i fototriss är Ränderna går aldrig ur. Mitt bidrag blir dubbelt upp av ränder. En Mini som står i sin randiga väst som hennes mormor stickade till min bror och mig för ca 35 år sedan. Där kan man tala om ränder som aldrig går ur. Dessutom syns hon bakom ränder i form av en barngrind, för att förhindra att hon ska klättra upp i trappan. Instängd eller utestängd, beroende på hur man ser det. Viktiga ränder är det hur som helst, för att hon inte ska klättra och göra sig illa.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

7 kommentarer

  1. Fin kombination av ränder, kul att västen sparades!

    Svara
  2. Det var en fin variant på veckans tema. Bra bilder.

    Svara
  3. Vilken söt triss och så många ränder 🙂

    Svara
  4. Här är det fina ränder gånger tre.

    Svara
  5. Fint trissat 🙂 Fullt av ränder!

    Svara
  6. Randigt både på tvären och längden, det var en riktigt rar triss!

    Svara
  7. Tack för era fina kommentarer! 😀 Jag blir jätteglad!

    Svara

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*