Minnen från Savannah

Jag satt och tittade igenom en massa bilder på datorn. Alltid lika spännande eftersom jag i stort sett aldrig kommer mig för att framkalla några bilder. De stannar där i datorn, av ren lathet antar jag. Planen är att jag ska göra ett fotoalbum för varje år, eller rättare sagt en fotobok. Det är roligare att bläddra i ett sådant när det är både text och bilder blandat. Men en sådan fotobok tar förstås lite tid i anspråk.  Och då gäller det ju också att ta sig tiden till det… Jag ska bara… Ja, ni vet. Eller? Det är väl inte bara jag som låter foton samlas i datorn?

I alla fall hittade jag bilder från USA, från en av de resor som T och jag har gjort dit. Den här gången var vi bland annat i underbart vackra Savannah, med sina så vackra träd med den hängande mossan som ger dem sitt speciella utseende. Så otroligt vackert! Hela staden är en upplevelse med så mycket historia att det känns som att resa tillbaka i tiden. Det är definitivt en stad jag vill återse någon gång.

Tills dess att jag återigen får uppleva denna vackra stad, får jag nöja mig med att njuta av fotona därifrån.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

5 kommentarer

  1. Urfina bilder! Oj och hjälp vad jag är sugen på det där landet.. USA. Släpp ner mig var som helst där, jag är inte så knusslig 🙂

    Svara
    • Samma här! USA är verkligen landet som har allt – jag har tokälskat precis alla ställen jag besökt. 🙂 Drömmer om att få göra en road trip där någon gång.

      Svara
  2. bra deal till bloggare för att göra fotoböcker
    Kolla här: http://fotoklok.se/gratis-fotobok.php
    Gratis fotobok inkl frakt

    Svara
  3. jag har börjat göra fotoböcker hos http://www.solentro/fotobok, gjorde som du tidigare men det blev så mycket jobb…

    nu laddar jag upp lite bilder till solentro då och då (1 ggr/månad), bygger boken samtidigt (tar väl en 15-20 minuter) och när det gått 6-12 månader så vips! boken klar och jag bara beställer! det blir liksom inte ett stort projekt av det…

    lycka till! /h

    Svara
    • Det låter som en riktigt bra idé. För som du säger blir det ju ett gigantiskt jobb när man väl sätter sig ner och ska sammanställa alla foton man har… Puh. Jag måste försöka mig på det i stället för att göra som jag gör nu.

      Svara

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*