Träningsutmaning – 30 dagar

Åh vad trött jag blir på mig själv. Latmasken Malin. Jo, faktiskt.

I dag kände jag bara att enough Malin. För visst har jag återgått till att träna på gymmet, och visst har jag faktiskt varit där flitigt och tränat både BodyPump och spinning, och visst har jag redan märkt resultat, och visst är jag flitig med mina power walks, Men. Förra året körde jag ju en massa hemmaträning i form av både kettelbells och hantlar, och DET har jag minsann inte gjort alls i år. Än.

Så i dag bestämde jag mig. Från och med i dag ska jag köra en träningsutmaning i 30 dagar då jag ska göra någon form av styrketräning varje dag. Och då menar jag förutom power walks och gymträning. I 30 dagar.

Komma tillbaka till mitt gamla jag, ett lite starkare och piggare jag. Det är målet som gäller nu. Och för att verkligen ge mig själv en spark i baken ska jag uppdatera här varje dag om vad jag har gjort. Som en extra påminnelse till mig själv.

Jomenvisst, nu kör vi!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*