Hallå i stugan!

Ja, man kan ju börja undra.

Men jodå, jag är här. Och jag tränar och promenerar och fullföljer min utmaning.

Det är bara den stora tröttheten som har slagit till. När kvällen kommer, och den börjar när Mini har lagt sig, då däckar jag i en av sofforna här hemma. Och där ligger jag tills det är dags att ta en trappa upp till sängen. Och poff! Där sover jag inom en minut. Jag som alltid haft svårt att somna, som kan ligga och vrida och vända på mig i timmar innan sömnen kommer. Men nu, nu hinner jag knappt pussa T go natt förrän jag sover.

Jag tar en liten, liten blogg-paus på några dagar nu eftersom jag har en suuuuuperrolig sak att göra och inte tänker sitta och blogga då. Men jag lovar er, nästa vecka kommer jag att ha en massa roligt att berätta och foton att visa och ja. Ja, en massa skojs blir det här då.

Så hörni, ta en god bok och sätt er och läs några dagar och titta sedan in här igen hos mig nästa vecka igen. Åkej?!

Och om ni behöver boktips vet ni väl vart ni kan vända er för det? Jomenvisst, där finns en massa braiga tips att ta del av!

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Nu är det dags! Hej då köket! Vattnet är avstängt, skåpen tomma och i kväll flyttar vi ut matbordet och börjar riva. I helgen är det jobba, jobba, jobba som gäller. 💪🏻
Hej då grönt kakel, dörrar som inte går att stänga, trasiga luckor, gammalt plastgolv! Och välkommen vårt nya fina kök! 😍 My god som jag längtar efter lådor som man faktiskt får plats med saker i. Att kunna lägga en ballongvisp i en låda utan att lådan då fastnar. Eller att slippa ställa grytor på snedden. Eller helt enkelt bara att kunna STÄNGA skåpsluckorna. 👍🏻
#hejdåköket En promenad runt byn på isbelagda gator och minusgrader. Och nu börjar isen krypa fram och lägga sitt täcke över sjön. ❄️ Jag tog en pw runt byn och runt Kyrksjön. Så fantastiskt vackert när sjön ligger spegelblank och man nästan inte ser vad som är sjö och vad som är himmel. Och från andra sidan sjön tronade kyrkan och klockstapeln så vackert. ❤️
#fiftyshadesof_nature Svåra beslut framför oss. Ska Embla gå på IES eller inte? 🤷🏼‍♀️
Efter att ha varit på Öppet hus där i dag känner jag mig mer förvirrad än innan.
Ja? Nej?
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*