När sommarkvällarna är som bäst

I går kväll var en sådan där kväll som jag vill att sommaren ska bestå av. T kom hem extra tidigt från jobbet, och nästan så fort han svängde in på gården kom solen fram. Efter lite mellanmål gick hela familjen ut i trädgården för att njuta av solen. Han på åkgräsklipparen, jag med kameran i handen och Mini som följde efter i mina spår. Det var så underbart med denna sol och värme och hela familjen som fick vara tillsammans. Vad mer kan man begära? Absolut ingenting. Det är sommarkvällar när de är som bäst.

Och när T hade klippt färdigt och Mini började bli hungrig gick de in och åt kvällsmat, medan jag stannade kvar ute en stund för att träna kettlebells. Jag hade egentligen bokat in mig på ett pass Body Pump på gymet, men när solen tittade fram bokade jag av för att kunna träna hemma utomhus i stället. Lusten att köra ett pass kettlebells i gräset var så mycket större. Gymmet kan jag spara till regniga dagar. De kommer de också.

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Inga Instagram-bilder hittades.

  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*