Sådana dagar

Dagar som i dag – de ska man spara i sin låda. Där man sparar allt sådant man behöver för att klara den mörka vintern, för att minnas att det här landet faktiskt kan erbjuda ljus, sol och värme.

För i dag har solen värmt oss precis hela dagen. Och Mini och jag har gått en härligt solig promenad, vi har städat bilen inuti och tvättat den utanpå, vi har legat på en filt och läst bok, vi har plockat äpplen till hästarna och vi har suttit på den varma stentrappan och ätit mellanmål. Med andra ord – vi har haft en helt fantastisk skön dag.

Nu finns jag förresten också på Instagram – malinomini heter jag. Det var inte lätt att hitta ett namn som inte var taget… Jag är nyare än nyast där så än så länge är det rätt tomt, men snart ska det komma mer. Kolla gärna in här! Eller via din Ajfån.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Eller hur! 🙂
    Jag finns också på Instagram. ulejo heter jag där.

    Svara
  2. johannapanna146

     /  15 september, 2012

    dagar att spara..

    Svara

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*