Inspiration

Av någon anledning har jag hittat till träningsbloggarnas underbara värld först nu. Bokbloggar har jag ju läst länge, länge men just träningsbloggarna har lyst med sin frånvaro. Och när jag väl började söka efter dem tog det tid innan jag hittade rätt. Nu har jag flera kost- och träningsbloggar i min reader och de ger daglig inspiration, pepp och tips. Det är absolutely great!

Men vet ni vad den bästa peppen är? Det är Olga, ni vet Biggest Looser-tränaren förra året. Jag följde först hennes blogg, men fastnade inte riktigt hundra för den. Sedan såg jag att någon av mina Facebook-vänner hade likeat ett inlägg av henne på just Facebook, så jag tittade in på hennes sida där. Och där blev jag fast! Hon är min absolut största pepp just nu. Jag blir supertaggad varje dag av alla hennes uppdateringar, före- och efterbilder av kunder, tips, uppmaningar och allt annat. Det är den absolut bästa inspirationen som finns just nu. Så ett hett tips från mig är att gilla Mamma Fitness Sweden, oavsett om du är mamma eller ej, och peppas av hennes uppdateringar.

För jag tror att alla behöver just pepp och inspo, och vi väcks på olika sätt. Det gäller bara att hitta någon, något som ger det där lilla extra som gör att man taggar till och får lust.

Och, jag har dille på fitspo-bilder med peppande budskap. Jag kan inte få nog.

good mood

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Spark i baken bloggen. Kollat in den?

    Svara
    • Japp, den finns med på blogglistan numera. fast det tog som sagt ett tag att hitta den… 🙂

      Svara

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Skolstart! 😊👍🏻 Så är en härlig helg i huvudstaden över. En helg med kära NY-vänner och nya bekantskaper, Midnattsloppet med fotostopp, Danny Saucedo (❤️), kändisspaning, shopping, balkonghäng med bubbel, drinkar och mat på Thaibåten med tillhörande sandstrand. Och så en massa skratt och tjejprat. En helg för både själ och hjärta. Och det där med avsked är aldrig roligt, men vi ses snart igen kära @vera_levererar @camhak67 @elinaaal ❤️
#midnattsloppet #friendship En timme till start! 👍🏻 Kändisspaning. Sådant man sysslar med i Stockholm. 😄
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*