Fototriss – blommor

häggäppleblomma

Det var länge sen jag var med i Fototriss nu, och det var lika länge sen som jag bloggade. Jag har faktiskt knappt ens fotat sen dess. Den stora anledningen till det är att vi nyss flyttat till hus, och vardagen har varit fylld med flyttstök och målning av väggar. I dag tog jag äntligen med mig kameran ut i vår nya trädgård. Det är spännande att se vad som växer upp där eftersom vi ju inte har en aning om vad som väntar.

För mig är de allra vackraste blommorna de som växer utomhus, helst helt vilt. Jag ska inte påstå att jag är särskilt nöjd med dagens fotande, men någonstans måste jag börja igen för att komma tillbaka. Jag älskar hägg, och till min lycka har vi en stor doftande hägg precis utanför dörren. På baksidan växer ett äppelträd och ett… ja, vad då? Vad är det för träd på den sista bilden? Någon som vet? Min sambo säger körsbär och det vore fantastiskt att kunna plocka körsbär i sin trädgård. Om det nu är det?

Föregående inlägg
Nästa inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Inga Instagram-bilder hittades.

  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*