Hemma igen

Vi är hemma igen, i kyla och snö. Brrr… 

Vidar är överlycklig att vara hemma igen. När vi kom innanför dörren i fredags skrek han exalterat ”bil!” när han hittade sina leksaksbilar. Hela helgen var han glad och nöjd över att äntligen vara hemma. Han gillade inte att vara iväg på resa. Men han får helt enkelt lära sig för han bor ihop med tre reseälskande personer. 🙂

Embla däremot har tjurat i helgen. Hon ville tillbaka. Till det här:


Men hon var glad över att få komma tillbaka till förskolan i morse, och träffa kompisarna igen. Hon har saknat dem. 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera gärna!

  • *Malins paradis*

    "Paradise is where love dwells"
  • *Om mina foton*

    Alla bilder här på bloggen är tagna av mig om inget annat anges. De får inte användas utan min tillåtelse.
  • Det blev en lång, lugn promenad i dag även om huvudet ville springa egentligen. Men jag tog det lugnt och njöt av våra vackra sjöar häromkring. En promenad för både kropp och själ. 🙏🏻
#abenchwithaview Jordgubbsfrossa! 🍓
Vi förbereder inför säsongens slut och köper hem jordgubbar i massor för att frysa in. Jag gjorde misstaget att skölja och noppa när barnen fortfarande var vakna, och tja, 6 liter blev nog bara 5 till slut. Minst 1 liter gick rätt ner i barnamagar. 😄👍🏻
#jordgubbar #strawberries I dag stod 20 min löpning på schemat och det blev invigning av de nya löparskorna. Min fotknöl verkar godkänna dem. 😊 
Pass 7 av 18 - check! Och nu är målet satt för Midnattsloppet om en knapp månad. 👍🏻 Tänk att det här trodde jag inte när jag började löpträna för 1 år sedan. Tack vare löpningen blev det resa till New York där jag mötte nya vänner som sedan leder vidare till fortsatt vänskap och ännu mer löpning och lopp. Så tacksam över allt nytt gott som kommit in i mitt liv. 🙏🏻
#malinsbrygga #myfavoriteplace #fiftyshades_of_nature #reflections #swedishsummer Vår vattenrädde son gör stora framsteg. Två dagar i rad har han plaskat i havet. I dag - SUP. 😊👍🏻
#melinpåsemester #veraspensionat
  • *Kategorier*

  • *Malins arkiv*

  • *Admin*